Sophia op weg naar Nepal - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Sophia Zoon - WaarBenJij.nu Sophia op weg naar Nepal - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Sophia Zoon - WaarBenJij.nu

Sophia op weg naar Nepal

Blijf op de hoogte en volg Sophia

28 April 2014 | Nederland, Heiloo

Het leek nog zo lang te duren, toen ik de knoop doorhakte om weg te gaan. Maar nu komt het toch echt heel dichtbij!!!

5 Juli, vertrek ik voor 7 weken naar Nepal.
De gezonde kriebels beginnen te komen. Het begon met het uitzoeken van de vrijwilligersorganisatie en de verschillende projecten. Al snel kreeg het meer vorm, toen ik mij ging inlezen in de Nepalese cultuur en gewoontes.

Nadat ik een voorlichtingsdag had bijgewoond voelde het echt als een begin. Oud vrijwilligers beschreven hun ervaringen en gaven goede voorbeelden van hoe zij hun tijd hebben ervaren. De verhalen klonken zoals ik verwacht en gehoopt had. Mijn enthousiasme en verwachtingen werden groter en groter..

De weken tikken nu weg, over minder dan 10 weken is het al zover. Alles is geregeld; mijn visum, verklaring van goed gedrag en de papieradministratie die nodig is voor de projectleiders is allemaal gedaan.

Het aftellen kan beginnen!
Via deze site, houd ik jullie graag op de hoogte van mijn plannen, reisverslagen en ervaringen.

Ik heb er ontzettend veel zin in!!!

Liefs, Sophia

* De bijgevoegde foto's geven het gevoel weer, waarom ik voor Nepal heb gekozen!

  • 30 April 2014 - 22:06

    Petra Henselmans:

    Woow. Dat wordt vast een fantastische reis. Geniet van de voorbereiding.

  • 01 Mei 2014 - 08:08

    Marion:

    Een mooie voorbereiding toegewenst!

  • 01 Mei 2014 - 21:24

    Opa En Oma De Backker:

    Lieve Sophia,
    Toen we weken geleden hoorden van de plannen om in Nepal vrijwilligers werk te gaan doen moesten we even slikken, we vinden het ontzettend stoer van je en met jou doorzettingsvermogen gaat dat zeker lukken!!
    Fijn dat wij je kunnen volgen via deze site.
    Sophia heel veel succes met de voorbereidingen en liefs van ons beide,
    Opa en Oma.

  • 02 Mei 2014 - 15:21

    Rolf:

    Veel succes met de voorbereiding!
    Ik heb je folder gelezen. Ziet er prachtig uit!
    Groetjes

  • 04 Mei 2014 - 18:07

    Eileen:

    Hee lieve topper!

    Wat gaaf wat jij gaat doen! Ik ben trots op je!
    De inwoners zullen blij zijn met jouw lieve hulp!
    Heel veel succes met de voorbereiding!

    Liefs, Eileen

  • 19 Mei 2014 - 10:07

    Yvonne De Boer:

    Lieve Sophia,

    Wat een geweldig initiatief om deze reis te gaan maken en zulk mooi werk te gaan doen! ik wens je heel veel succes en ga je avonturen volgen.

    Liefs,
    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heiloo

Sophia

Vrijwilligerswerk

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 661
Totaal aantal bezoekers 7811

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

Nepal

Landen bezocht: